Cennik

Podane ceny są cenami orientacyjnymi. Cena może być wyższa od podanej w przypadku, gdy poziom usterki lub wymagania są wyższe od standardowych.

Instalacja/Reinstalacja systemu:  100 zł
Instalacja oraz konfiguracja programów: Płatnik, z linii Insert GT, Insert NEXO, Symfonia, Wapro, i inne: od 100 zł
Instalacja/wymiana podzespołów: od 35 zł + koszt podzespołu
Instalacja oprogramowania antywirusowego:  30 zł
Usuwanie wirusów: od 80-150 zł  (Przy zakupie antywirusa 160 zł)
Wykonanie kopii danych na nośniku Klienta: od 60 zł
Wykonanie kopii danych na nośniku zakupionym w firmie Vikomp: od 20 zł
Odzyskiwanie danych: od 100 zł
Konfiguracja routerów: od 80 zł
Konserwacja PC: od 50 zł
Konserwacja laptopów: od 100 zł
Konserwacja drukarki: od 100 zł
Ekspertyza techniczna: 50 zł
Diagnostyka sprzętu: ZA DARMO lub 20-85 zł (w przypadku rezygnacji z naprawy)
Dojazd do Klienta: gratis*
Pozostałe usługi: cena do uzgodnienia

Obsługa informatyczna firm: cena do uzgodnienia

Obsługa informatyczna osób prywatnych: cena do uzgodnienia

Serwis drukarek / xero: cena do uzgodnienia

Konsole:  Xbox, Xbox 360, Xbox ONE

Diagnostyka:  50 zł  (pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy!)
Wymiana płyty głównej: 250 zł
Wymiana lasera: 150 zł
Instalacja RGH/JTAG: 190 zł
Naprawa Układu chłodzenia: od 70 zł
Wgranie oprogramowania do napędu: 100 zł
Wymiana GPU: 250 zł
Wymiana napędu: 150 zł
Czyszczenie lasera: od 30 zł
Naprawy Padów: od 30 zł
Pozostałe usługi: Cena do uzgodnienia

 

Konsole: PS2, PS3 PS4 

Diagnostyka: 50 zł  (pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy!)
Wymiana lasera: 100 zł
Naprawa/wymiana płyty głównej: od 150 zł / 250 zł
Naprawy Padów: od 50 zł
Pozostałe usługi: Cena do uzgodnienia

 

Dodatkowo naprawiamy:  PSP, PS VITA, Wii.

Diagnostyka: 50 zł
Czyszczenie po zalaniu: od 100 zł Wymiany napędów: od 130 zł
Wymiana analoga: od 30 zł
Pozostałe usługi: Cena do uzgodnienia

 

Czas naprawy jest uzależniony od złożoności uszkodzenia dni, najczęściej 1 do 3 dni

Przed każdą naprawą klient informowany jest telefonicznie o postępie prac oraz
o usterkach jakie zostały zdiagnozowane w toku naprawy!

NIE DOKONUJEMY NAPRAW BEZ ZGODY KLIENTA dla napraw wycenionych powyżej 100 zł

Nie dokonujemy napraw i modyfikacji, które nie były wcześniej uzgodnione.
Zostawiając sprzęt u nas mogą być Państwo pewni, że będą informowani o bieżących postępach i decyzjach w sprawie
pozostawionego u nas sprzętu.

* – dojazd do klienta jest gratis w sytuacji gdy wykonana jest minimum 1h usługi serwisowo-informatycznej.